Saksalainen päiväkoti ja esikoulu Helsingissä (D'KiGA)

Suomen saksalaisen seurakunnan saksankielisessä päiväkodissa, jossa toimii myös Helsingin Saksalaisen koulun (DSH) esikoulu, on tilaa kolmessa ikäryhmässä yhteensä 35:lle, 3-7-vuotiaalle lapselle. Esikoulun tavoitteena on antaa lapsille mahdollisuus kehittää tai ylläpitää saksan kielen taitoa. Esikoulu valmistelee lapsia optimaalisesti tähän polkuun alusta alkaen ja tekee tiivistä yhteistyötä saksalaisen koulun johdon kanssa.

Päiväkoti sijaitsee Tähtitorninmäen juurella aivan Saksalaisen kirkon vieressä Helsingin keskustassa. Helsingin Saksalainen koulu (DSHLinkki avautuu uudessa välilehdessä) on noin 20 minuutin kävelymatkan päässä seurakunnasta. Päiväkotiin on helppo tulla julkisilla liikennevälineillä (raitiovaunu, metro ja bussi) kaikkialta pääkaupunkiseudulta. Kävelymatka rautatieasemalle kestää noin 15 minuuttia. Saksalainen päiväkoti sijaitsee Suomen saksalainen evl seurakunnanLinkki avautuu uudessa välilehdessä rakennuksessa.

Olemme avoinna maanantaista perjantaihin klo 7.30-17.

Päiväkodin johto
Helsinki • Helsingfors
(tavoitettavissa arkisin klo 13.15–16.15)
Bernhardinkatu 4