Riihimäki

Riihimäki on Etelä-Suomessa oleva kaupunki, joka sijaitsee Kanta-Hämeen maakunnan eteläosassa rautatien risteysalueella ja on ollut varuskuntakaupunki autonomiasta lähtien. Riihimäellä on noin 30 000 asukasta. Kaupungissa sijaitsee myös Würth Finlandin pääkonttori ja logistiikkakeskus. Riihimäen seurakunnan tarjoamat tapahtumat, toiminnot ja palvelut ovat kaikille avoimia. Saksalainen seurakunta järjestää säännöllisesti saksankielisiä jumalanpalveluksia ja muita tapahtumia.

Paikallinen yhteyshenkilö:

Lauri Ranki, puhelin 045 265 7422,
sähköpostiosoite riihimaki@deutschegemeinde.fi

Riihimäellä kokoontuu myös suomalais-saksalainen yhdistys… lisätietoja yhdistyksen tapahtumista ja muusta toiminnasta sekä yhteystiedot löytyvät Suomalais-Saksalaisten yhdistysten liiton sivuilta (SSYLLinkki avautuu uudessa välilehdessä).