Saksalainen kirkko ja tilat

Kirkon varaaminen konsertteihin ja muihin tilaisuuksiin, kuten kasteeseen, konfirmaatioon, häihin tai hautajaisiin, sekä seurakuntasalin ja takkahuoneen vuokraaminen perhejuhliin, syntymäpäiviin, valmistujaisiin, seminaareihin ja vastaaviin tilaisuuksiin. Saksalaisen kirkon tiloja ja seurakuntasalia Helsingissä, Unioninkatu 1, voivat vuokrata sekä seurakuntien jäsenet että Suomen Saksan evankelis-luterilaisen seurakunnan jäsenet että ulkopuoliset asiakkaat.

Vuokratessaan kirkkoa tai seurakuntataloa konsertteja varten vuokralaisilla on oikeus myydä lippuja ja mainostaa tapahtumaa. Urkupositiivin käytöstä ja vuokraamisesta, mahdollisista ylimääräisistä harjoituspäivistä, ammattimaisesta musiikin äänittämisestä ja muista yksityiskohdista voidaan sopia suoraan kirkon kanttorin kanssa.

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi
Henkilömäärä
Esteettömyys