Salo

Salo on noin 51 300 asukkaan kaupunki Lounais-Suomessa. Se kuuluu Varsinais-Suomen maakuntaan. Salosta on matkaa Turkuun 52 kilometriä ja Helsinkiin 114 kilometriä. Salo sijaitsee meren rannalla, kapean Halikonlahden pohjukassa. Salon seurakuntaan kuuluu kymmenen alueseurakuntaa ja kirkkoja alueella on yhteensä 15. Kaikki seurakuntien tarjoamat tapahtumat, tilaisuudet ja palvelut ovat avoinna kenelle tahansa. Saksalainen seurakunta järjestää säännöllisesti jumalanpalveluksia sekä muita tapahtumia saksaksi.

Yhteyshenkilö paikan päällä:

Robina Olbrich, puhelin 041 726 9696,
sähköpostiosoite salo@deutschegemeinde.fi

Salossa kokoontuu myös suomalais-saksalainen yhdistys... lisätietoja yhdistyksen tapahtumista ja muusta toiminnasta sekä yhteystiedot löytyvät Suomalais-Saksalaisten yhdistysten liiton sivuilta (SSYLLinkki avautuu uudessa välilehdessä).