Nuorille ja nuorille aikuisille

Kryptassa sijaitseva nuorisotilamme on aina avoinna keskiviikkoisin klo 14 alkaen. Voit pelata pelejä, keskustella, juoda kupin teetä tai vain rentoutua. Kaikille ne, jotka ovat jo päässeet ripille, tarjoamme joka vuosi Isoset-koulutuksen. Konfi-Zeit (konfirmaatioaika), johon kuuluu yhteiset oppitunnit ja leirit, järjestetään seurakunnassamme vuosittain.

Lisätietoja konfirmaatiosta löydät "Perhejuhlat-osiosta". Erasmus-opiskelijoilla sekä au-paireilla on myös mahdollisuus tavata seurakunnassamme Helsingissä. Jos kiinnostuit tarjonnastamme, ota yhteyttä nuorisotyöntekijäämme Nadia Lindforsiin tai kirkkoherra Tina Meyniin. Odotamme innolla yhteydenottoasi!

Seurakunnan nuorisotyö on muutakin kuin rippileiri: siihen kuuluu rippikoulun ja konfirmaation lisäksi isostoimintaa sekä myös mukavaa yhdessäoloa, mahdollisuus kesätyöpaikkaan, osallistuminen muuhunkin toimintaan kuten esimerkiksi kuoroihin, kokkaustapahtumiin.

Olemme halunneet antaa nuorille tilaa olla ja tuntea itsensä kotoisaksi seurakunnan tiloissa avaamalla ovet joka keskiviikko klo 14 lähtien. Silloin on mahdollisuus tavata kavereita, tehdä läksyjä yhdessä, olla tai tehdä, jutella tai olla hiljaa. Paikalla on tietenkin myös nuorisotyöntekijämme Nadia, jolle voi kertoa ilojaan tai surujaan. Hän on paikalla aina teitä varten.

Nuorisotyönohjaaja
Toimisto +358 (0)50 532 1975
Suomen saksalainen seurakunta
(tavoitettavissa päivittäin klo 9-15)