Perheleiri Janakkalassa

pe 10.5. klo 17.00 – su 12.5. klo 13.00
Näkymä järveltä Janakkalan leirikeskukseen.

Rantalahden leirikeskus, Janakkala

Ilmoittautuminen on päättynyt

Seikkailu alkaa! Mooses-lapsen kanssa halki joen, kaislikon ja muiden haasteiden.

Perheleiri on...
... lauluja, leikkejä, hupia ja saunomista
... seikkailua, hartauksia, mukavia ihmisiä ja mielenkiintoisia keskusteluja
... jalkapalloa, vapaa-aikaa, nuotioiltoja ja rastiratoja (mikä se on? No se on sellainen hauska ja luova juttu, yhteinen kokemus, johon kaikki voivat osallistua!)

Leiri alkaa perjantaina päivällisellä noin klo 17 / 17:30. Jos saavutte vasta myöhemmin, kerro siitä ilmoittautumislomakkeessa. Sunnuntaina leiri päättyy lounaaseen klo 12. Näiden väliin mahtuu monenlaista puuhaa ja ohjelmaa! Välillä leikimme, askartelemme ja puuhailemme ikäryhmissä, välillä kaikki yhdessä.

Leirille ovat tervetulleita kaikki Helsingissä, Turussa, Tampereella ja näiden lähimaastossa asuvat perheet. Kaikenlaiset kokoonpanot ovat tervetulleita, olipa teitä sitten yksi tai kaksi aikuista, yksi tai useampia lapsia. 13-vuotiaille ja sitä vanhemmille lapsille ja nuorille järjestämme omaa ohjelmaa, tai he voivat toimia isosina pienempien lasten ryhmissä ja yhteisissä ohjelmissa. Otamme mahdollisiin "isosiin" yhteyttä huhtikuun aikana.

Mukana: Esther, Nadia, Päivi, Timo, Tina ja Mooses (kuka se sitten on? Se selviää leirillä :))

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu 21.4. mennessä tältä sivulta löytyvän linkin kautta. Samalla lomakkeella voit ilmoittaa kaikki perheenjäsenet.

Maksut

Jos vähintään yksi perheenjäsenistänne on Suomen saksalaisen seurakunnan jäsen (tämän jäsenen ei tarvitse osallistua leirille), hinnat ovat seuraavat:

• Aikuiset 100 euroa
  • 1. lapsi 60 euroa
  • jokainen seuraava lapsi 50 euroa

Jos kukaan perheenjäsenistä ei ole saksalaisen seurakunnan jäsen, pyydämme maksamaan ylimääräiset 30 € leirin kulujen kattamiseksi. Työmme rahoitetaan verorahoilla, ja jos kukaan perheestänne ei osallistu toimintamme rahoittamiseen verorahoin, pyydämme tätä ylimääräistä tukea. Lähetämme teille laskun leirimaksusta. Laskusta löydätte kaikki maksutiedot.

Leirimaksuun voi hakea tukea - osallistuminen älköön jääkö kiinni rahasta tai sen puutteesta!

Lisätiedot… infokirjeessä, jonka lähetämme huhtikuun lopussa.

Jos sinulla on kysyttävää taloudellisen tuen mahdollisuudesta, ota yhteyttä Timoon (timo.sentzke@evl.fi).

Muissa kysymyksissä voit kääntyä kenen tahansa puoleen:

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Turku • Åbo, Helsinki • Helsingfors, Salo, Tampere • Tammerfors

Nuorisotyönohjaaja
Toimisto +358 (0)50 532 1975
Seurakuntapastori
Suomen saksalainen seurakunta
(tavoitettavissa päivittäin paitsi maanantaisin ja tiistaisin)
Kirkkoherra
Suomen saksalainen seurakunta
(tavoitettavissa päivittäin paitsi perjantaisin)