Haluatko liittyä seurakuntamme jäseneksi?

Kieliryhmämuutto • Språksgruppsflyttning • Gemeinde nach Sprache… haluatko tulla seurakuntamme jäseneksi? Se on helppoa! Lataa lomake, täytä se ja lähetä se kirkon toimistoon. Tällä lomakkeella kirkkomme jäseniksi voivat liittyä kaikki ne henkilöt, jotka ovat aiemmin olleet suomalaisen kirkon jäseniä. Tervetuloa seurakuntaamme!

Jos haluat liittyä joukkoomme perheenä, lapsesi kirjataan hakemuslomakkeeseen. Me pastorit tai muut henkilökunnan jäsenet keskustelemme mielellämme kanssasi etukäteen. Jos et ole vielä suomalaisen seurakunnan jäsen ja haluaisit liittyä seurakuntaamme - tai jos et ole aivan varma asiasta, ota yhteyttä suoraan Anne Breilingiin seurakunnan toimistoon tiistaista torstaihin klo 10-13, sähköpostitse anne.breiling@evl.fi, tai puhelimitse +358 50 532 1975 arkisin klo 9-15.

(avoinna tiistaista torstaihin klo 10-13)
Bernhardinkatu 4
00130  Helsinki

Seurakuntasihteeri